Dom skriker

 Nu skriker fröpåsarna efter mig. Köp mig.... köp mig skriker dom. För att inte tala om www.odla .se  Den sidan kommer upp alldeles av sig själv.
Jag har inte tid. Jag har annat att göra. Måste skriva, måste läsa, måste sammanfatta. Uppgifter från skola, uppgifter från annat håll som skall examineras.
Måsten måsten
Så jag la ner allt igår och for och sjöng med kören, idag har KomendorHan(labben) varit här och vi har varit ute!!!
Uppgifterna är kvar tyvärr men det kommer en dag imorgon

Kommentarer
Postat av: KA

Vill bara tillönska en skön och avkopplande påsk. Frisk luft är stärkande för kropp och själ, glöm inte det för alla "måsten". Karin

2009-04-08 @ 13:23:39
Postat av: Madonna svarar

Tack Karin hoppas du oxå får en fin påsk. Nu skall det väl lugna ner sig så att jag kan komma och hälsa på som jag tänkt så länge. Vi får höras på telefon och boka lämplig dag... jag har tusen saker att berätta

2009-04-09 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback