Slåtter

 Idag har jag slagit en stor slänt med LIE.....Gissa om det värker i armar och faktiskt nacke.
Har inte gjort det sen jag var ung och det kändes. Men än sitter takterna i.
Vidare har jag grävt upp tre vinbärsbuskar och förpassat dom utanför tomten "borti bäcken". Har ändå fyra kvar, eventuellt skall jag ta bort en till. Vi behöver inte så rysligt mycket bär nu när vi snart är på två. Dessutom är det så förtvivlat besvärligt att klippa gräset med alla dessa buskar.
Tidigare i vår har vi tagit bort fyra syrener och jag planerar att ta bort två till endera dan. Jag vill ha öppna landskap.
Igår kväll började jag göra kaffeost som jag gräddat nu på morgonen. Gott.
Nu skall jag ut och äta någon slags sallad gjord av diverse blommor och blader. Barnbarnet med kompis är här och leker servering eller nåt. Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback