Rolig motion med räknade steg

 Nu har jag bytt program från livslunken till www.motiomera.se  prova gratis i 3 mån. Man väljer en rutt man vill gå genom Sverige. Varje dag för man in dagens samlade steg alternativ annan motion som man utövat. Man utgår från vars man bor och jag har i första hand valt att gå upp till Kiruna. Det kommer att ta en till två månader beroende på hur mycket jag går. Planen är  om jag blir nöjd med programmet att efter Kiruna vända söderut genom inlandet , västkusten och slutligen Skåne.
Nu utmanar jag mina läsare att gå med och prova på att stega. Stegmätaren kan med fördel fästas i bygelbh:n om man använder sådan, annars i byxlinningen.
Man häpnar över hur många steg det blir fast man bara är hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God fortsättning på det nya året! Karin

2009-01-13 @ 10:23:25
Postat av: Madonna

Tack detsamma Karin. Ev tänkte jag hälsa på dig snart...

Postat av: KA

Du är så välkommen. Åker till Kanarieöarna den 28de dennes. Blir borta en vecka. Karin

2009-01-14 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback