Rent hus

 Under denna helg hade jag bestämt mig för att slutföra min tenta. Jobba på och få den ur händerna helt enkelt. Jag har läst alla böckerna, haft lång tänktid och börjat så bra.
Försättsbladet är jätteklart...!
Fråga 1 Skriv en artikel...... Nja det ska bli kul så det väntar jag med. 
Fråga 2 Anderberg's huvudargument för "att vända kristendomen ryggen" Den är i stort sett klar...Onsdag och torsdag gjordes den i tidig morgonstund.
Fråga 3 Ramshaw-Gud bortom genus. Bör vi sträva efter ett könsneutralt språk när vi talar om Gud? + ytterligare några följdfrågor. Ingenting har blivit gjort, absolut ingenting i jobbet med tentan...men en del annat.
Här har nämligen Julen dansats ut och med det en massa jobb. Här finns inte minsta tomte kvar, granen är ihoppackad och har en säck över sig.  Allt är nedpackat och bortplockat. Golven är vaskade och nya mattor på plats. Badrummet är skurat och sängarna renbäddade. Hela huset luktar gott och jag känner mig så nöjd över mitt verk.  Nu blir det plugg tidiga morgnar igen, för jobbet skall skötas på dagen.  Klockan 05.00 går reveljen......

Kommentarer
Postat av: Lena

Mottager tacksamt planta! :)
För övrigt så kom Impecta katalogen idag - tjohooo

Postat av: KA

God fortsättning! Karin

2008-01-10 @ 09:08:08
Postat av: Loketine

Very resourceful, thank you dave

2010-02-12 @ 07:56:59
URL: http://loketine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback