Jobb..jobb...jobb

 Jobbet 100% Projektjobb kvällstid 4 tim + förberedelser 10 %,  Halvtidsstudier 50%, retreatledarutb 20 % , Familj  ? % ,  Egen tid 0 %. Det är dags att göra nåt åt detta.
Jag har helt enkelt inte tid att jobba ser jag. Det är tur att jag är morgonpigg. Idag kl 0800 skall jag göra en intervju som ingår i studierna. Efter det skall jag på VC och kolla bltr ( egen tid) Efter det har jag möte med myndighet. Efter det lunch och sen möte på jobbet kl 14.00. Klockan 15.00 tänker jag gå hem och i helgen blir det gemensam städning av huset och slappa där emellan.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det där är en omöjlig ekvation! Räkna med det!

Postat av: Magnus

jobba inte ihjäl dig...som jag gör :)

2007-10-19 @ 21:06:11
URL: http://magnusstalnackes.blogg.se
Postat av: Madonna

Halva huset är klart...sen fick vi främmande som tur var. Nu har vi druckit kokkaffe ätit nybakt mjukkaka och rökt regnbåge i grillstugan med gästerna. Kul med spontana besök som är så ovanligt nuförtiden. Inget krus ... vi tar vad vi har typ. Gästerna har åkt så nu slappar vi fram till aktuellt. Skall strax gå ut och lägga på lite mer björkved. Ha en bra kväll hälsar madonna

2007-10-20 @ 18:30:08
URL: http://madonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback