Pyssel och pepparkaksbak

  Den bästa medicinen mot nedstämdhet är vänner....Tack för att ni finns. Sen är det inte så dumt med barnbarn och hårt arbete. Så nu har jag lämnat mina tillkortakommande bakom mig och ..  det är inte så dumt med silver heller.
Lördag  Städning, pyssel och pepparkasbak med lillhäxan.  Söndag: Mer pyssel och 64 "mjuk-kakkor" eller tunnrieska eller"klådda" som dom säger borti Kalix. Helt enkelt runda mjuka kakor av varierande tjocklek. Rieska är den tunnaste varianten som man kan rulla ihop.
Alltihop avslutades i kväll med barnbarnets framträdande i den traditionella julkonserten "Den levande julgranen" som Pingstkyrkan anordnar varje år till förmån för en skola för blinda och synskadade i en by i Afrika.  Nu är det tyst och skönt i huset och snart skall jag också sussa. Imorgon är en ny fantastisk dag...

Kommentarer
Postat av: Milla

Du finns i mina tankar... De kommer att inse att de gått miste om något riktigt, riktigt bra vid senare tillfälle när du gör succé på någon annan arbetsplats! För det är jag övertygad om att du kommer att göra, en annan tid på en annan plats... Många kramar till bara dig. Camilla

2007-12-09 @ 22:22:45
Postat av: Magnus

Jag finns vid din sida.. din plats kommer!

Postat av: KA

Va tråkigt att det inte blev som du hoppades. Förmodligen är det andra uppdrag som väntar på dig. Var inte rädd; det kommer att ordna sig. Passar på att önska dig en fin jul. Karin

2007-12-10 @ 13:49:55
Postat av: Amandusanna

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 09:17:39
URL: http://amandusanna.blogspot.com
Postat av: Amandusanna

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 09:19:23
URL: http://amandusanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback