Brutet eller inte....?

          
En bruten kvinna.... Hjälpte maken att avvarka några björkar igår och när allt var klart och jag lufsade in i storstövlarna trampade jag snett och så var olyckan framme.
Vristen ser ut som en fotboll och jag har så rakarns ont att det inte går att beskriva. Men nejdå inget syns på röntgen. Men jag känner ju att det är brutet där inne. Det är bara skit med röntgenutrustningen nu för tiden.  Så nu hoppar jag med livet som insats på kryckor. Hipps vips har jag brutit nåt annat.  Sonen säger att jag har fel teknik, inte vet jag men svårt är det.
Nu skall jag mobilisera för ett stort projekt nämligen duscha och tvätta håret. 
Det är den där ormen fel alltihop. Ormskräcken gjorde att jag tog storstövlarna i stället för nåt lättare skodon alltså är det ormen som ligger bakom allt. Det kallas projektion med ett finare ord.
Hej hopp till duschen                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA, vist är det skönt att ha någon att skylla på!!? Hoppas på snar bättring, Karin

2007-08-06 @ 14:39:02
Postat av: Lena

Tänkte på dig - och ormen - igår när jag gick i skogen och plockade svamp! I sandaler.....
/Lena

Postat av: Anki

Hur är det? Går du fortfarande på kryckor fram genom livet?

2007-08-11 @ 13:08:20
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Anki

Hur är det? Går du fortfarande på kryckor fram genom livet?

2007-08-11 @ 13:08:54
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Birgereline

good site, need more information! Thank you

2010-01-21 @ 09:26:04
URL: http://birgereline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback