Helgkurs

35073-38 Idag åker jag iväg på kurs över helgen. 
Helt underbart att få åka iväg och träffa gamla och nya vänner,  gå till dukat bord och stressa av. Förhoppningsvis komma hem med lite nya kunskaper och intryck.
Huset är städat och bordet dukat till familjens middag. Maken och sonen har nämligen tänkt frossa i hämtpizza nu när jag är borta.  "När katten är borta dansar råttorna på bordet"
Förutom ljus och ...tygservetter ! ...har jag ställt ett litet fotografi av mig själv på bordet. Det ska vara snyggt och man får inte äta framför tv eller ur kartongen. Lite stil om jag får be, det är trots allt min födelsedag om än jag inte är hemma. 
Guds frid Madonna

Kommentarer
Postat av: petra

Hej Madonna
kul att få din blogglänk - jag komemr att lägga den till min blogg - jag gilar verkligen dina inlägg!! varierat, spännande, välskrivet!!
Själv har jag ju haft väldigt olika teman i min blogg - tex berättade jag en tid om mina cancererfarenheter, men jag har också tagit upp temat Nutidsmänniskan och Ritualer - och också visat en del av mina målniningar...

På återseende alltså....

Postat av: KA

Grattis i efterskott! Karin

2006-03-27 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback