Gott och ont

Först det onda.. jag blev sjuk i onsdags i riktig influensa. Kan vara barnbarnet som smittat mig.
Ingen motion sista dagarna bara hostat och frusit under en filt. Lite, lite bättre ikväll.
Goda nyheter...... jag har sen den 1/1 gått ner 2½ kilo och minskat 6 cm runt midjan....det ni. Det har också varit omtumlande att frysa och huttra som jag gjort sista dagarna.  Senaste åren har jag ju bara svettets.
Skall nu sätta mig framför brasan med någonting varmt och stärkande och vänta på Let`s dance och imorgon blir det melodikrysset i sängen som vanligt. Sen får jag hoppas att jag är kurerad till nästa vecka för då har jag en del bokat. Återkommer om detta   Trevlig helg och Guds frid

Kommentarer
Postat av: Anna

Jippi! Himmel vad du legat i. Jag är mäkta imponerad av din karaktär och uthållighet. Jag har faktiskt kommit igång med träning jag med, men det går lite långsammare. Jag kommer att träna 2 ggr i veckan, så däremellan behövs det en del karaktär för att hålla sig ifrån skafferi och kyl. Det vore skönt att komma i de vanliga jeansen innan sommaren och jag är helt inriktad på att vara snabbast i slalombacken när jag väl tar mig dit. Vi får stötta varandra via bloggen och böner... Heja på Madonna! /kram Anna

2006-01-22 @ 15:47:24
Postat av: Camilla

Du hade rätt, det är en bebis på gång!
Kram Camilla

2006-01-25 @ 14:33:08
Postat av: Madonna

Visste jag hela tiden

2006-01-30 @ 20:11:54
Postat av: Nicolasalva

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback