Det gör ont..

Jag har ont i rumpan....2 mil om dan på "Monarken" det börjar kännas där bak.
På vågen märks dock ingen skillnad ej heller runt magen. Trots att jag tagit bort allt bröd och numera dricker smotie´s till frukost. Smotie ( underligt namn) är bär mixat med yougart, jättegott. Jag har ägt en sån där mixerstav i flera år men aldrig förstått vad den ska användas till.  Nu vet jag! Kanske en modern variant av "schmola"( bondska =smula ner i) 
Jag är antagligen övertränad!
Så idag blev det vilodag. Morgonpasset byttes mot melodikrysset i sängen, undetbart. Ikväll är vi bortbjudna på middag hos goda vänner så det blir till att vila från dieten  också.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Kul att du fortfarande kämpar på med cykeln. Precis som du säger är det emellertid viktigt med en vilodag emellanåt för att kroppen ska få tid att bygga upp sig oxå. När det gäller resultatet på vågen så kan det dröja lite ibland. Förra våren promenerade jag minst en timme varje dag i ett par månader (jag skulle ju gifta mig) men det hände ingenting förrän jag trappade ner lite, då försvann 5 kg på en gång och så fortsatte det att peka nedåt ett tag. Tyvärr är den viktminskningen bara ett minne blott idag... Så kämpa vidare du, det kommer! Många kramar Camilla

2006-01-15 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback