ADVENT

Vi känner oss ganska utmattade efter dagens barnbarnsvakteri. Vi har gjort plättar, badat, lekt med kyrkan,
 -barnet har tillfört lejon, muminfigurer, grisar, Cruella, och en del andra figurer. Vi har bjudit våra stora barn på lilla julafton med skinka köttbullar etc.

Advent betyder Ankomst , ett ord som avslöjar att varje tillfälle är en ny möjlighet.
Gud.. du känner oss bättre än vi gör själv - du känner mig, utan och innan.
Hjälp mig att i adventsfastans tid göra rent hus med mig själv, och skräpet i mitt liv....
Hjälp mig att fördjupa och stärka mina relationer till dig,
...till andra....
och till mitt  innersta jag...
Fatta min hand och för mig dit du vill.....Amen


Kommentarer
Postat av: Olafalba

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback