Livet är upp och ner..

 Två härliga dagar med seminarier och teater om barn och ungdomar i utsatta livssituationer. Mycket berörde  och gav funderingar och tankar. Roligt att träffa gamla vänner, kollegor och nya bekantskaper. God mat och ett fantastiskt väder har vi haft. Nu är det slut och alla har åkt hem utom jag.

Jag sitter  här i hottahejki långt hemifrån och har varken TV eller nåt annat att roa mig med. Böcker är utlästa, likaså korsorden och det enda jag får in på radion är lokala utsändning över samhället. Ingen skriver på bloggen heller. Det enda spännande man kan förvänta sig ikväll är en JÄKLA smäll när berget brister. Brukar inträffa framåt 23.00-24.00 tiden.
JAG LÄNGTAR HEM.....

Just nu är jag down

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får skaffa face book, där händer det lite mer saker. Jag addar dig gärna som vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback