Ny kärra

 Jag har köpt ny kärra..... Dra-maten kallas den i folkmun. Ursnygg design och lätt att dra även 10 liter mjölk i oplogat före. Jag funderar på att kalla den Dragånen eller Dra-banten men  jag fastnar nog för Dras-ute-n. Det går ju nämligen att dra annat än mat i den, tunga böcker tex. Senaste dagarna har ett flertal okända damer kommit fram och frågat var jag köpt underverket ( avunden har lyst igenom ) Den är dessutom ihopfällbar, har lten blixtlåsficka för börsen och alluminiumstativ. Bättre och lättare än sparken och miljövänligare än bilen. Presenttips.... min är köpt via en känd bokklubb.
Så nu följer Drasuten mig var jag än går.
För övrigt funderar jag på att stänga bloggen. Här är rätt glest med besökare nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: KA

Tipsade syrran om en likadan när hon "ställde" bilen för vintern. Hon tyckte emellertid att hon är alldeles för ung. Endast 51 år fyllda. Tåkigt att du funderar på att lägga ner. Fast på sätt och vis förstår jag dig. Och vi står ju i telefonkatalogen både du och jag.Vi kan väl höras den vägen någon gång. Karin

2009-03-10 @ 19:48:45
Postat av: Annika

Nämen stäng inte nu - när jag precis hittat hit!

Postat av: Anonym

kommer som ett skott, hämtar okissade skott! Men det lär väl dröja ett tag - jag antar att det är cirka 1 meter snö över de små anlagen just nu! Men när våren bestämt sig för att komma så kommer den fort.

Läste i tidningen i morse - idag gick solen upp kl.06:00 i morgon 05:57

YESS YESS YESS - det finns hopp!



Lunchen?? När ska vi ta lunchen?

/Lena

2009-03-13 @ 08:25:19
Postat av: Rakel

Jag är ju här.

Att ha en blogg kräver ju inlägg, vill jag säga. Det är inte så kul att kolla en blogg vecka efter vecka då inga nya inlägg kommer.

Kan det vara så att dina läsare tröttnat?

Att ha blogg är ett åtagande, tycker jag. Vad tycker du?

Hur som - jag går in på din blogg flera gånger per vecka och ser ofta det jag såg gången innan.

Har jag höga krav?

Hur du än väljer vill jag läsa din blogg - även om du uppdaterar sällan.

Kram



2009-03-15 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback