Jobb på gång

 Nu har jag plötsligt två jobb på gång.... ett personalledarjobb och ett projektledarjobb. Skall på första intervjun på måndag. Senare är jag bjuden på lunch av en VD.
Men det var ju nåt annat jag hade tänkt......
Men ett jobb är ett jobb och bägge är intressanta och kanske det dyker upp något annat sen. Nu vill jag ut i skarpt läge så att säga.
Onsdagrna är bokade med barnbarnet och sykurs. Hon är numera så avancerad att hon vill börja sy kläder så nu skall vi börja på en cerise!!! vårkjol med rynk i midjan. Kanske den blir klar till 8-års dagen. Vad månne bliva av detta barn?
För övrigt har frökatalogen kommit fram, det är dags att börja drömma och planera. Undrar om vindruvan har klarat vintern? Om så är fallet blir det kanske en till i år. Tomater gurkor och jordgubbar förstå och kryddor sallad och paprika. Purjon blev lyckad ifjol men något nytt skall jag väl hitta på i år.
Nu skall jag ta en promenad och lyssna på fåglarnas körsång

Kommentarer
Postat av: KA

Vad spännande med jobben. Hoppas det går vägen. Det du skrev om fröer och liknande fick mig att tänka att du borde titta in på min systers blogg. www.tornsvalan.blogspot.com. Hon är ett riktigt frö- och odlingsfreek. Annars är allt som vanligt. Njuter av våren så mycket jag kan. Karin

2009-03-21 @ 13:29:20
Postat av: Lena

Tomaterna, två sorters, är uppe, och för många! Paprikorna är uppe, och för många. Chilin är uppe, och för många!!! Med tanke på fröpåsarna alltså....

2009-03-23 @ 17:19:44
URL: http://mommasblogg.blogspot.com
Postat av: KA

Ja jag säger då det....Jag ser ju att syrran och du har MYCKET gemensamt. I hennes blogg kan man blandannat läsa om hur fröpåsarna jagar henne när hon är inne i nån affär. "Här är jag, ser du mig" ropar dom efter henne. Ha det! Karin

2009-03-24 @ 11:54:42
Postat av: Rakel

Jag håller tummarna för ett jobb åt dig!



Kram

2009-03-25 @ 21:01:34
Postat av: Rakel

Jag håller tummarna för ett jobb åt dig!



Kram

2009-03-25 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback