Fotokurs som blev avblåst

 Nu ska det bli av..... anmälde mig för länge sen till en kurs i digitalfoto och hur man bearbetar dessa på datorn. Idag kom brevet att jag kommit med. En kväll i veckan ca 2 ½ timme, hur  i hela fridens namn jag nu skall hinna med det?
Därför har jag idag satt fart med allting annat. Första tentan för terminen är påbörjad och inläst, nu är det bara resten kvar, dvs skriva ner alltihopa.
Bägge datorerna är städade och säkerhetskopierade och defragmenterade.... vilken fart det blev på dom!
Mitt motionsprogram är påbörjat vilket betyder stavgång så ofta som möjligt + simning och lite cykling på motioncykeln. Det innebär att jag nu bara har 34 km kvar till Gällivare på min rutt mot Kiruna.
Det gäller att ha bra kondition med mitt späckade program.
Det var fel kurs..... att lära sig fotografera istället för att ta hand omm det man redan gjort. Tack och lov.... för det finns inte tid för några fler kurser just nu.
Det får bli en senare fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback