God fortsättning ....

 Som vanligt en hektisk period med julen. Barn och barnbarn skall komma, det skall sjungas i dagarna tre i kyrkan, gäster, mat, osv. Annandagen var det färdigsjunget för min del.
Bastant i dubbel bemärkelse. Kläderna satt snävt i midjan och rösten var skrovlig minst sagt.  Nu ligger jag mest och pustar och tycker synd om mig själv. Det är inte influensa, det är jag vaccinerad mot, utan en helt vanlig host och snuva förkylning.
Nu skall jag dricka choklad och gå och lägga mig, det kommer barnbarn i morgon så det gäller att vara på benen.
God fortsättning önskar jag alla

Kommentarer
Postat av: Rakel

2008-12-30 @ 10:31:03
Postat av: Rakel

God fortsättning till dig med!



Thailandskramar

//Rakel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback