Ryssvärme

 Nu är det sommar, nu är det sol nu är det koskit... nej hönsskit i hagen.
Termometern visar i skuggan just nu 28,7... vad det är i solen vet jag inte men jag skall lägga ut en termometer och kolla. ( Är nu gjort...+46,7)

Nog är det skönt men man blir lite matt. Har därför tagit siesta inomhus en stund.
Har läst ut andra delen av Stig Larssons triologi häromdan.... det slutade med att jag akut måste in till stan och köpa trean som jag sträckläste igår och avslutade inatt nån gång efter midnatt.
Jag hade endast ett kort uppehåll under miss Marple som sändes på TV kl 20.00.
Morden i Midsommer på tisdagar följer jag naturligtvis också. Jag är som kärringen mot strömmen. På vintern hinner jag inte se alls på TV men på sommaren ser jag varenda deckare. Jag tror att det börjar en ny ikväll i typ 6 delar. Det är lite skillnad mot organisationsteori och annan facklitteratur. Det gäller att hitta balansen.
Stugan är på plats återkommer med bilder snart. Nu skall jag bjuda min man på en Sangria..... solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback