Nytt År 2007

35073-78
   Nytt År.... vad tiden går fort. Nyss var det milllenium och nu skriver vi 2007.
Som vanligt händer det mycket på ett år..... glädje och sorg blandas och vi har hemska dagar och vanliga dagar och underbara dagar. Några föds, några dör, en del blir friska en del blir sjuka. Några blir förälskade andra blir svikna. Ett år kan rymma så mycket...

Nu är det dags för nya tag. Har gått upp 2 kilo utan vidare eller är det chokladen framför TV. Idag blir det långpromenad med lånehunden, sen skall jag engagera arbetslaget i regelbunden aktivitet. Och när inget annat
hjälper har jag ju "Monarken" att ta till
Nu är det nya mål som gäller... ett nytt oskrivet år ligger framför oss och man vet inte vad det för med sig.


Året slutar och börjar,
ett nådens år. Nu är tiden vår!
Nu har just vi en uppgift, ett liv
och ett hjärta som slår.


 


Kommentarer
Postat av: Lena

God fortsättning på det nya året!
Lika bra att hålla i från första början - för svipps så är det vårvintersol på den gnistrande snön, vårvatten i bäckarna, midsommarsol, kantareller i backarna, adventsljus och vintersol som kommer upp och vänder igen....
För hur kommer det sig att det går så fort, jag njuter ju av varje dag - ändå så rusar tiden???
/Lena
ps. jag klarade julen viktmässigt! Åt bara sovel....

Postat av: Ninni

Ja nu är det nya tag som gäller...mysko det där med vikten, bara så där så vips har man gått upp två kilo, men att gå ner dom är inte lika lätt!

2007-01-05 @ 15:10:57
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Nalle

Nu är madrasshistorien utlagd på min blogg:)

2007-01-05 @ 17:41:20
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback