Efter helgen...

35073-39
Åter hemma efter en skön helg i västerbottens inland, nämligen Edelviks folkhögskola i Burträsk. Mycket vackert ställe som är väl värt ett besök.
Vi blev mottagna med en god middag och sen var det presentation och föreläsning innan sänggåendet. Jätteroligt att träffa gamla vänner (som dessutom var väldigt glada eftersom de lyckats passera det första nålsögat, a-konferensen. )
Lördagmorgon vaknade jag 05.15 pigg. När jag insåg att jag inte skulle kunna somna om steg jag upp och klädde mig.
06.00 begav jag mig iväg på långpromenad över isen med sikte mot kyrkan. Spillkråkan trummade med jämna mellanrum och när jag flanerade på kyrkogården under björkarna började talgoxen sin lovsång eller locksång. Nog märker man att våren är på gång......
Efter lunch var det inlagt en promenad för samtliga men då var jag ganska sömnig pga min tidiga morgon så jag gjorde som min gravida kompis, gick till mitt rum och sov middag.
Kursen i sig gav inget nytt, tvärtom var det lite en besvikelse men..... alla möten med gamla och nya bekantskaper  var verkligen värdefulla. Vi har redan börjat prata om att anmäla oss till nästa kurs.
Idag är jag ledig så nu skall jag äntra Monarken och göra ett 60-minuters pass innan jag tar itu med dagens sysslor

Kommentarer
Postat av: Yezz81

Hej!
Trevlig blogg du har här!

Postat av: A-K

Håller med dig om att innehållet inte var något nytt, framför allt inte för oss som just gått grundkursen. Men det har varit jättebra att få träffa andra som går med samma funderingar som en själv. Av den anledningen är jag jätteglad att jag åkte iväg! Och roligt att få se dig och de andra grundkursarna igen. Ví kommer förhoppningsvis att ses igen!

2006-03-27 @ 18:20:49
Postat av: Anonym

Hej
Premiärbesöket är nu avverkat på Din blogg... Lycka till och jag återkommer gärna:))

2006-04-01 @ 14:21:57
Postat av: Madonna

Tack för titten vi ses framöver

2006-04-01 @ 23:55:20
URL: http://madonnas.blogg.se
Postat av: Noaiben

Hope you enjoyed your visit.

2010-01-22 @ 14:07:53
URL: http://noaiben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback