Bakat ock klart

Måste pusta ut en stund.
Maken väckte mig kl 10 med kaffe på säng. Kändes verkligen som jag försovit mig. Sen blev det fart på kärringen. Efter morgonbestyren cyklade jag 7 km på min nya motionscykel. Förbrände c.a 150 kcal under 20 min.
In till stan och handlade, hjulen gick knappt runt på Volvon. Termometern visade - 27 .
Väl hemma igen bestämde jag mig för att inte gå ut mer idag.
Satte igång 5 liter deg och började baka. Är nu precis färdig och har bakat 20 mjukkakor, 40 klåddor och 20 tunna mjuk rieskor. Gissa om en gammal husmor känner sig nöjd. Det är en fröjd att fylla frysen.

Ikväll blir det svårt att välja....... .......Skall jag se den nya serien, Revelations, inspirerad från Uppenbarelseboken om profetior om  jordens undergång på 3:an eller skall jag satsa på " Året med kungafamiljen" på 1:an. Eller skall jag spela in och på så sätt se båda?
Eller skall jag vara kulturell och se Kobra på 2:an?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och hela din familj! Saknar våra samtal i bilen och snålis.
Stora kramar från Camilla

2005-12-30 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback