Kors i himlen

35073-14  klicka på bilden

Om man tittar riktigt noga kan man urskilja ett kors bland trädtopparna...Det gäller att titta riktigt noga för att urskilja det viktiga bland allt annat jox.
Så är det... titta riktigt noga och lyssna uppmärksamt, om du vill se eller höra!!
Den som inte är mottaglig varken hör eller ser.
Att man plötsligt ser eller förnimmer något övernaturligt kan tyckas skrämmande. Det betyder bara att man öppnat dörren för något som alltid funnits. Väsen, änglar och knytt finns.... vill man inte ha med dom att göra så är det bara att stänga dörren. Sak samma med Gud ...det är bara att stänga dörren om man inte vill..
Att det kan vara skrämmande har nog mer att göra med den egna rädslan

Dock kan det  finnas onda makter och demoner. Tyvärr vet jag inte så mycket om sånt. Man ska nog inte leka med sådana krafter eller underskatta dom. Det bästa är nog att säga "vik hädan" och använda korset.
För det mesta är det nog bara den egna fantasin och rädslan det handlar om.
Lämmna det i Guds händer - han är ju ändå vaken hela natten. Natti-natti

Kommentarer
Postat av: Madonna

Ursäkta min datadyslexi. Teckensnittet lurar mina ögon.Har numera lärt mig använda funktionen förhandsvisa. Bättring lovas

Postat av: Renehelene

Great site

2010-04-21 @ 13:12:06
URL: http://renehelene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback