Veckan som gått...

 Har just satt mitt ner för att pusta ut med en kopp kaffe och en nybakt anisbock. Ser att jag just nu är uppe i 47 timmar och än är inte veckan slut.
Har hastat runt mellan intervjuer till min omvärldsanalys och tusen andra saker. Idag har vi dock alla (nästan) ägnat en del av dagen åt att baka diverse alster som så småningom skall säljas på den årliga försäljningen där behållningen går till ett hem för mammor och barn i sydamerika. Mitt bidrag var 150 anisbockar eller pitepojkar som en del säger. Sedan gjorde jag 50 Raspeballer (norsk palt) till alla bagare som inte hunnit äta lunch. Nu är allt förpackat och ligger i frysen.
Jag har också fållat upp och tvättat en arbetsdräkt och det gick bra fram till det var dags att stryka/pressa alla veck i stassen. Efter 1 timme gav jag upp, det blev inte helt perfekt men nästan.
Ikväll skall jag på ett annat möte så det blir ingen hemgång förrän i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback