Nya jobbet och ösregn

 Äntligen....... har jag börjat nya jobbet. Hur kul som helst. Massor av nya intryck och saker som skall fixas. Är inne på andra veckan och har

Äntligen...... fått igång datorn. Klockan är mycket men jag skall snart ta kväll och gå till duschen. Det blir lätt långa dar när man inte bor hemma. Även tidiga mornar som passar mig. Idag har jag väl jobbat typ sen 06.30 till nu med kortare raster.
 
Äntligen............ Vi har fått regn efter den torraste och varmaste sommar nånsin. Det har kommit rejält och det behövdes. Nu får nog maken det han gör med gräsklippningen.

Äntligen........ kanske man får sova en natt utan att svettas ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Rakel

Var jobbar du? Med vad?



Ja, visst är det skönt att vi fått regn till sist. Också skönt att solen återkom ikväll. Härliga sommar!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback