Platsannons

 Sen några dar tillbaka står jag till abetsmarknadens förfogande. Jag är ledig men ändå inte. Nu börjar jakten på jobb och  det är ingen lek. Att gå hemma är ingen höjdare även om jag kan hålla mig sysselsatt. Så därför:
"Jag är den ni söker; flexibel, stresstålig, kompetent, lojal och helt utan planer på att bli gravid!
Jag är dessutom ovanligt frisk, har aldrig ens huvudvärk, men har för säkerhets skull tagit influensavaccin i veckan. Jag har en lång meritlista och är dessutom väldigt social och genomtrevlig. Du som har något intressant att erbjuda hör av dig snarast.....

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Tack för besöket och raderna i min blogg.

Och naturligtvis kommer jag och hälsar på hos dig också.



Kan mycket väl tänka mig att det känns jobbigt att vara arbetslös.

Och precis som du skriver att söka jobb är ingen lek, då det är mycket påfrestande.

Håller tummarna för att du snart hittar ett jobb och som du trivs med.



Ha en fin fortsatt helg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback