Våryra i dubbel bemärkelse

 Nu hänger dyrgriparna på tork. Det betyder vår.... Torkat renkött tillhör guldkant här i livet. Hur man gör med insaltning osv har jag skrivit om tidigare. Att det sen varit soligt och varmt sista dagarna förstärker ju känslan av vår. Talgoxen verkar vara med på noterna..! så att säga.
Men...nu till det väsentliga. Dagens om-undersökning av brösten. Jag var vid gott mod när jag åkte, jag var vid gott mod efter att de nya bilderna tagits ända till det blev inkallning till doktorn som inte var nöjd med bilderna av det vänstra bröstet. Mer undersökning och ultraljud. När han körde ultraljudet andra varvet och stannade till på vissa ställen var jag inte så kaxig längre. I tanken hade jag redan tagit bort hela bröstet. Bort...bort ....bort... Hojja ligen. Jag säger bara hojja ligen.
Men till slut var han nöjd och sa... Du är frisk!   Vilken YRA
En frisk människa har tusen önskningar... en sjuk har bara en. Det är sant.... så sant
Hälsar Madonna

Kommentarer
Postat av: KA

Ja tänk vilka tvära svängar livet tar oss med på. Va´skönt att allt var OK.Ha det bra i det härliga vår-vädret. Karin

2008-02-20 @ 12:16:18
Postat av: Fredrik Norberg

Vad bra att du är frisk! Hade missat detta så jag hann aldrig be, men det gick ju bra ändå!

Postat av: Lostfanet

Vad skönt att allt gick bra!

2008-02-21 @ 10:34:09
URL: http://hannajohnselius.blogg.se
Postat av: Nalle

Grattis !!!!!! Åh så skönt att få veta det ! Du ser...man ska inte ta ut sorger i förskott. Men inte är det lätt. Kramar i massor, jag blev så glad nu !

2008-02-21 @ 20:03:23
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback