TACK


....för vänliga komerntarer och förböner! Det betyder så mycket .

Fastan är inledd sen ett par veckor tillbaka. I 40 dagar skall man avstå från något, inte nödvändigtvis mat . En jag känner, lade bort mobilen ett år. Jag ställde bilen och åkte kollektiv för ett par år sen. Det lärde mig mycket, men det tillförde mig mer än jag avstod ifrån!   I år handlar det om mat för min del. Jag har bestämt mig för att bara äta när jag är hungrig och sluta direkt jag inte är hungrig längre. För att hålla koll för jag matdagbok. Alla sötsaker och annat onödigt avstår jag helt ifrån. Det har resulterat i att jag nu är nere i halva portioner, frukt mellan målen, och det himmelska vattnet som dryck. Bonus är 2,5 kilo i viktminskning. Nu utökar jag med bloggfasta...... Tid för meditation och reflektion ( och en Brakka tenta)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Norberg

Jag fastar också, eller försöker iaf. Sötsaker från måndag - lördag kväll och inget kött på onsdagar och fredagar fram till 18:00 på lördagen (dvs då söndagen börjar). Tyvärr är det inte lätt att vara duktig.

Postat av: Nalle

Ha det gott Madonna och tack för din omtanke om mitt öga. Fast det var inte så illa. Det är redan OK! Många kramar

2008-03-01 @ 23:31:13
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Lostfanet

Tack!
Så klart att man inte ska annonsera att man är bortrest! Tack och lov har vi omtänksamma grannar med huvuden på skaft.

2008-03-05 @ 08:15:27
URL: http://www.hannajohnselius.blogg.se
Postat av: KA

Ville bara säga Glad Påsk! Karin

2008-03-19 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback