Datanörd

 Jag har blivit med lap-top....... Köpt den själv på min födelsedag fast jag fyller fasligt ojämt.
Vem vet om man lever nästa gång man fyller jämt. Varför ta  en sån onödig risk. Så nu tar jag min egen med på jobbet och slipper dela med alla andra.

Egennyttigt eller hur? Inga spel eller annat tjafs..... bara mina egna arbeten.


Min bästa present var annars en dikt som jag fick av min dotter:

En mamma, det är något mycket speciellt.
Hon tjatar, stöttar, fostrar men gör det ganska snällt.
Att tycka om mig som jag är, det kan du också klara,
och tänker inte längre på, hurdan jag borde vara.
Du lärt mig tro...att det jag vill,
det kan jag också nå,
ja människor som du,
det finns det väldigt få.
Så känslorna för dig, ja de är helt unika.
Dig kan jag aldrig byta ut, dig kan jag aldrig svika.
(text Erik Arpi)                                                  Dottern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback