Myggfritt

 Nu är det bistert, -28 igår och inte en mygga så långt ögat kan nå. Däremot har vi numera en ny fågel som stannar på vintrarna. Dom flyger omkring i flockar.... riktiga gäng.
Men det går mot ljusare tider. Solen syns mer för varje dag, det är faktiskt stor skillnad sen jul.
 
I morgon bär det av till.......IKEA. Har äntligen lyckats övertala maken om det nödvändiga besöket. Även sonen är pigg på att följa.
Lampor , skåp till tvättstugan kanske nån matta står på inköpslistan. Sen vet man ju aldrig vilka behov man drabbas av när man väl går där. Sist jag var på IKEA var sommaren -90 i Sundsvall, höggravid med svullna fötter orkade jag inte gå så mycket. Så det finns ett uppdämt behov så att säga.
Återkommer med rapport senare.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej på dej!
Jag såg att du hade komenterat min fråga till "mormor".
Har inte fått något svar av henne ang torrköttet så jag hoppas på dej nu.
Vore kul att få veta hur man gör riktigt torrkött med saltning rökning m.m.
Hoppas att det inte är alltför mycket besvär.

Mvh/ Micke

2007-01-24 @ 23:55:17
Postat av: Househowimetyourmother

I like your website. Good job.

Postat av: Syversonja

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-02 @ 14:31:52
URL: http://syversonja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback