Den ständiga tvåan......

Alltid är jag den som kommer tvåa. Vad är det för fel på mig??? Frisk... aldrig sjukskriven....inga sjukabarn-dagar... för gammal för graviditet. Gått alla tänkbara vidareutbildningar..... En eldsjäl som har tusen nya idéer..... som behövs.....
Just nu är jag riktigt  DOWN...... ursäkta......     Det är bara att spotta i nävarna som farsan sa. Föresten kom jag trea en gång. Tog nämligen bronset i lilla VM-finalen  i höjdhopp när jag var 15 år.   Nu är det dags att ta tag i saker och ting. Det går flera tåg.  Nånting bättre väntar på mig, det känner jag på mig. Toppjobb sökes av bättre begagnad, lagomt tjock fru......
Hälsar Madonna nu vid gott mod

Kommentarer
Postat av: A-K

Inte behöver du ursäkta dig för den känslan. Kan inte annat än tänka på dig - men det gör jag! Många kramar!

2007-12-08 @ 08:28:58
Postat av: Magnus

MM, förstår hur du känner, men tänk på allt du har?
Man, barn, hus, barnbarn,, alla människor känner sig nere när man inte får det jobb som man vill ha...

Jag själv har ett toppen fint jobb, men har ingen som finns vid min sida (typ äktenskap, sambo) har inga barn, å min ålder skulle barnbarn vara tekniskt omöjligt.
Men ändååå
försker jag ha glädje ämnena i mitt liv

Postat av: Fredrik Norberg

Det känns som om jag har alldeles för lite erfarenhet av arbetsmarknaden, jag har aldrig varit med om den situation du befinner dig i.
Som Ann-Ida säger så behöver du inte ursäkta dig för denna känsla! Och liksom Magnus säger så vill jag också be dig tänka på det fantastiska du faktiskt har!

Och som (förhoppningsvis) blivande präst vill jag stötta dig med att påminna om Fadern, Sonen och Anden - Gud älskar ju dig! Du är i Hans händer! Och när man är i Guds händer behöver man inte bekymra sig, Han har en plan - vilken kommer att visas för dig så småningom.

Du finns i mina böner!

2007-12-09 @ 11:31:05
URL: http://www.fredriknorberg.blogg.se
Postat av: mammselen

Jag säger som min dotter: Det löööser sig...
Och på något sätt så gör det ju det.

Fast det kanske inte är någon tröst just nu...

2007-12-09 @ 17:25:12
Postat av: Madonna

Tack jag mår redan bättre, det var inte meningen bara.

2007-12-09 @ 19:29:11
URL: http://madonnas.blogg.se
Postat av: Magnus

jag finns inte så långt borta från dig...ring om du vill prata av dig...:)

2007-12-09 @ 20:27:51
URL: http://magnusstalnackes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback