Kurs

 Är för tillfället i Härnösand/Vårsta på kurs.
Bilden föreställer Jesus med Marta och Maria. Mycket vacker när solen lyser genom blyinfattningen. Omgivningen är också skön ialla fall i det vackra väder som råder för tillfället. 
Tyvärr är min fot fortfarande i ett icke helt brukbart skick annars hade jag tänkt mig att söka efter kantareller som lär finnas i omgivningen.
Så just nu är jag som Maria..... sitter lugnt och lyssnar och låter Martorna sköta allt praktiskt. Det är nyttigt för mig att öva på det. Solong....

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas allt är bra med dig....:)

Postat av: KA

Härnösand, Dit var vi för några veckor sen och köpte en liten båt att ha i Vitåfjärden. Fjärden håller på att växa igen så vår gammla båt börjar bli alldeles för stor. Det blev en snabbresa med en övernattning. På ett hotell med panorama-utsikt mot den magnifika Högakusten-bron. Karin

2007-08-30 @ 14:08:10
Postat av: Madonna

Madonna svarar Magnus
Jo tack det är mycket bättre i min fot. Läste att du flyttat i hus... Hur blev det med dina studieplaner? Har du kommit nån vart?
Lycka till med ditt nya hem och vedspisen.
Madonna svarar Karin
Visst är det underbart vackert där kring höga kusten. Nog märks det att det är en bra bit söderut. Resan var däremot en prövning....det tog 9 ½ timma med buss. Hade nog kommit till Tailand på den tiden om jag flugit. Ha det så skönt på fjärden.. och tack för ditt senaste brev. Kram

2007-08-30 @ 16:01:09
URL: http://madonnas.blogg.se
Postat av: karin

Hejsan
Den bilden är mycket bekant för Mig,
visst är det fint där ,med alla gamla fina möbler
Kram Karin i norr

2007-10-18 @ 20:47:49
URL: http://www.mormors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback