Brev på posten

Jag har fått brev.... på posten... äkta handskrivet med frimärke och allt. Hur underbart är det inte att få brev från en vän. Tack K  för ditt engagemang.... du skall veta att det värmde. Jag saknar dig och vår studiegrupp.
Jag satt på monarken när maken kom instormande i morse och ropade  " du har fått brev".
Jaha , kul ...vadå. Brev får man ju varenda dag. Tråkiga ränteuppgifter, räkningar och erbjudanden från Ellos etc.
" Nej ett sånt där privat brev", kontrar maken. Jag fick högre puls och krånglade mig ner från Monarken och rusade in i köket....Mycket riktigt ett BREV innehållande tips,  till mitt kommande tal,  jag ska hålla om temat vänskap. 
Det kallar jag vänskap ..... att  anstränga sig så för att ge mig lite hjälp. Än en gång K****,  tack och ha en skön semester på varmare breddgrader...

Kommentarer
Postat av: Jackline

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback