Veckan som gått...

35073-27Madonna blev lilla MY.....
Surnade till efter att jag fått en del kommentarer om mitt bloggnamn men också för att andra kommenterade mina inlägg hos Freddan. Nåja det gäller att gå vidare.. den som sig i leken ger får leken tåla.
Bra vecka med en del aktiviteter. Renoveringen hos sonen går sakta framåt, badrum, hall är klart och köket är nästan klart. Återstår att kakla och lägga klickgolv. Nästa projekt är tapetsera ett sovrum.
Lördag var jag på 50-års kalas hos en av mina äldsta vänner. Gav henne ett presentkort på massage (hos mig) och en burk bredbar choklad...  ett måste i alla kvinnors handväska.
Monarken används flitigt, 60 min varje morgon, men vågen står still. Det gäller att hålla ut, jag vill inte hamna i bantningsträsket utan ha bestående resultat.
Har fått en del positiva tecken inför framtiden.. vet ej riktigt än vart det leder men kanske blir det något spännande till hösten vem vet, den som lever får se...
Idag blev det ingen sovmorgon och inget melodikryss... skall åka in till stan och jobba med Kvinnoboden och dagens frukostmöte.

Appropå kristna... den synliga kyrkan består av alla som samlas i Guds namn.  Men det finns också en osynlig kyrka..som består av alla dom människor som Gud använder sig av....som sina händer och fötter i den här världen.  Ingen vet vilka dom är förutom Gud själv....
Vi hörs

ps Jag har fått mässlingen eller röda hund eller nåt...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback