Veckan som gått.....

Måndag AF besök, Luleå besök osv. For runt som en skållad råtta. Fick en del uträttat, men inte allt.
Tisdag Mässa på morgonen, mycket folk.
Filmen Priest såg vi efter det. Klart sevärd, berörde fast den var lite overklig. Tänk om det var så enkelt att de onda var så tydliga.. Förövarna är i verkligheten inte alls så onda. Tvärtom kan dom tyckas väldigt kärleksfulla fast på sitt sätt.
Vi hade en intressant disskussion om tystnadsplikten i vår grupp. En del tyckte att man måste bryta den i vissa fall.  Min åsikt är att tystnadsplikten är absolut och får under inga omständigheter brytas. I så fall är det lika bra att avskaffa den.
Hem och duschade och klädde om, och vidare till kvällens "systermöte".  Mycket trevligt, med god mat efteråt,  inte hemma förrän vid 2400.
Onsdag sovmorgon och tack och lov för det, inte för att vi sover längre, men det är lite ljusare när vi skall köra till skolan. Jag avstår från att att kommenter vidare
Torsdag ja ja Vi fick klart för oss att vi inte var räknade med. Åka buss i 6 timmar+ med diverse byten och väntetider.  Genast försökte jag hitta lösningar.. hyra bil.. blaha  andra bussar. Lika bra att reatreta hemma och lugnare. Råkade blogga om det och då tog det hus i h....Har fått gråta över det.  Egen frustration och lite budbäreri blev förödande, so what ....Livet går vidare
 Fredag  vaknade 0500, grubblade till 0600, steg upp gjorde mig klar, men när jag skulle hämta morgontidningen ramlade jag pladask, och slog mig både här och där. fick byta kläder, plåstra om en del sår på knäna osv Kom slutligen iväg men det var värsta halkan. Gick bra till Vändträsk men där stod sandbilen och sen blev det  .... halkigt.... Körde 50 ..ingen körde om mig, spöregn ena kilometern snö nästa och så vidare. Kom lite sent men bättre sent än aldrig!
Här avslutar jag veckan,  to be continued.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback